V Ogólnopolska Konferencja Dydaktyki Akademickiej Ideatorium
8 - 9 czerwca 2017 r., Uniwersytet Gdański
8 czerwca 2016 r. (czwartek)
9.30 |
Otwarcie Konferencji |
9.45 |
Wykład otwarcia: Dlaczego warto wierzyć w studenta? |
10.45 |
Przerwa kawowa |
11.00 |
Ideatorium (sesja I) - krótkie wystąpienia uczestników Konferencji Slow edukacja jako metoda edukacyjna Dr Szymon Dąbrowski (Akademia Pomorska w Słupsku) Życie na planszy. Gry planszowe w edukacji biologicznej Dr Jacek Francikowski (Uniwersytet Śląski w Katowicach) Edukacja plenerowa w kształceniu akademickim. Wyzwanie dla pedagogiki Dr Katarzyna Kmita-Zaniewska (Uniwersytet Gdański) Small teaching czyli jak dobrze wykorzystać pierwsze i ostatnie pięć minut zajęć Dr Tomasz Kamiński (Uniwersytet Łódzki) E-trening (ma)tematyczny Dr inż. Gertruda Gwóźdź-Łukawska, dr Monika Potyrała (Politechnika Łódzka) Jak przygotować zajęcia laboratoryjne? Dr Małgorzata Czerwicka (Uniwersytet Gdański) |
13.00 |
Lunch |
13.45 |
Sesja plakatowa |
14.45 |
Ideatorium (sesja II) - krótkie wystąpienia uczestników Konferencji User Experience w dydaktyce akademickiej; czy (i jak) warto wykorzystać? Dr Iwona Maciejowska (Uniwersytet Jagielloński w Krakowie) Pedagogika zabawy na uczelni wyższej Mgr Anna Wenta (Uniwersytet Gdański) Jak nie zanudzić studentów na wykładzie - z doświadczeń wykładowcy matematyki Dr Marek Małolepszy (Politechnika Łódzka) Wykorzystanie filmu w dydaktyce akademickiej Mgr Michał Brol, dr Agnieszka Skorupa (Uniwersytet Śląski w Katowicach) Socrative - nowoczesne narzędzie testowania i... zabawy Mgr Ewa Zarzycka-Piskorz, mgr Renata Iwan (Uniwersytet Pedagogiczny im. KEN w Krakowie) Szkolna Internetowa Gra Giełdowa (SIGG) i kurs e-learningowy - praktyczne aspekty przekazywania wiedzy o rynku giełdowym Mgr Anna Szymczak (Uniwersytet Łódzki) |
16.45 |
Przerwa kawowa |
17.00 |
Warsztaty: Jak znaleźć czas na radość z uczenia? - zarządzanie czasem w pracy nauczyciela akademickiego |
18.30 |
Zdjęcie rodzinne uczestników Konferencji |
19.00 |
Nieformalne forum wymiany myśli |